SEKTÖR > İşini aşkla yapan… Adı aşk olan markanın tasarım şovu fuar tarihlerinde iki farklı noktada “Amor Diamond Show”

İşini aşkla yapan… Adı aşk olan markanın tasarım şovu fuar tarihlerinde iki farklı noktada “Amor Diamond Show”

Fuara Çarşıdan ve Kuyumcukent’ten katılacak olan “Amor” yüzlerce yeni tasarımını fuar günlerinde müşterilerine sunacak…

Klasik çizgilerin dışına çıkmak isteyen, farklı taş kesimlerine sahip mücevherler görmek isteyenlerin fuar zamanı adresi Şeref Efendi Sokak’ta ve Kuyumcukent’te yer alan Amor Mağazası olacak…

İstanbul Jewellery Show’a son dönemde çarşıdaki mağazasından katılan ve birçok yeni tasarımını fuar takviminde vitrinlerine taşıyan Amor Pırlanta; yakın zaman önce açılan Kuyumcukent mağazasıyla CNR fuar alanına iyice yakınlaşmış oldu. Geniş ve avantajlı fiyatlara sahip taş stokuyla, farklı kesim, sıradışı çizgileriyle bitmiş mücevherleriyle Amor; fuar için İstanbul’a gelen yerli ve yabancı alıcıların yüzünü güldürecek yeni tasarımlar hazırladı. Fuara gelmek bahane, Amor’da en güzel ve yeni mücevherleri görmek şahane…

Birçok firmamız İJS Mart heyecanını Çarşıda bulunan şık mağazalarında yaşamaya hazırlanıyor. Bu markalarımızdan birisi de Amor Pırlanta oluyor. Amor Pırlanta firma ortağı Kutsi Başkurt; Amor Pırlanta’nın fuara katılıyormuş gibi sıkı bir hazırlık dönemini yaşadığını, fuar kapsamında İstanbul’a gelecek olanlara, Nuruosmaniye, Şeref Efendi Sokak’ta bulunan ve Kuyumcukent AVM’de yer alan mağazalarında çok sayıda yeniliği sunacaklarını söyledi.

Fuar döneminde taş stoklarının en kuvvetli hale geldiğini, birçok yeni tasarımı ilk kez İJS Mart takvimine paralel tanıtacaklarını kaydeden Kutsi Başkurt; “Bu yıl yine baget taş kesiminin revaçta olduğunu görmekteyiz. Biz de yeni koleksiyonlarımızda bagete devam diyoruz. Bu sefer bageti klasik modellerde değil fantezi ve modern dizaynlarda da kullanacağız. Çok sayıda yeni tasarımımızı ilk kez fuar döneminde vitrinlerimize taşıyacağız” dedi.

Yeni yıl ile birlikte E İhracat alanında önemli atılımlar yapmaya hazırlandıklarını sözlerine ekleyen Başkurt; 2022 yılından oldukça ümitli olduklarını, başarılı geçen Sevgililer Günü’nün ardından bahar mevsimiyle birlikte işlem hacimlerini hızla yukarı çıkaracaklarını ifade etti.