SEKTÖR > Hızlı ve Çalışkan “Seçkin Gold”

Hızlı ve Çalışkan “Seçkin Gold”

Sektörümüzün tecrübeli markalarından biri olan Seçkin Gold; bu yıl genelinde piyasalarda yaşanan daralmayı, hafif 14 ayar takıları ve müşterilerinin taleplerine hızla yanıt veren esnek yapısıyla aşmayı başarıyor. Piyasa şartlarına göre ürün gamında farklılıkları hızla ortaya koyan ve hep çözüm odaklı çalışmayı prensip edinen Seçkin Gold; B ve C planlarını başarıyla uygulayan az sayıdaki örnek markalarımızdan oluyor…

Geniş ürün çeşitliliğiyle müşterilerine hızlı ve kaliteli çözümler sunan Seçkin Gold; piyasa şartlarına hemen adapte olan esnek yapısıyla ‘hayır ve olmaz’ kelimelerini iş hayatından çıkararak, pandeminin getirmiş olduğu piyasanın zorlu şartlarıyla mücadele ediyor.

Seçkin Gold firma sahibi Murat İpçioğlu; mevcut piyasa şartlarını çok iyi analiz ederek, müşterilerinin değişen beklentilerine aynı hızda yanıt veren markalarının, pandemi krizinin geçmesini oturarak beklemediğini ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalara ağırlık verdiklerini ifade ediyor.

Yükselen altın fiyatlarıyla birlikte insanların 22 ayar takıdan 14 ayar takılara belirli ölçüde kaydığını ve son dönemde 22 ayara görünümüyle birebir benzeyen 14 ayar takıların tercih edildiğini kaydeden Murat İpçioğlu; “Esasında piyasada önde giden daha çok satılan tarzlar dendiğinde, zaten o tarzların gelişini hissederek biz bu değişimin öncüsü oluyoruz. Son dönemde yükselen altın fiyatlarıyla birlikte daha hafif ve 14 ayar ürün grupları ön planda oldu” diye konuştu.

Klasik Modeller Yine Ön Planda…

2020 yılının durağan yapısı içinde en çok satılan modellerin yine ağırlıklı olarak klasik modellerden oluştuğunu, özellikle kaburga kelepçelerin yine yoğun ilgi gördüğünü sözlerine ekleyen İpçioğlu; açıklamasını şöyle sonlandırdı:

“2020 yılında yeni mağazamıza geçtik ve birçok yeni modelimizi ürün portföyümüze dahil ettik. Şu anda piyasanın genel durgunluğunu aşmak için yeni model piyasaya sürmek bir çare değil. Altının gramı 500 TL’yi geçiyor. Sektörümüz zor bir dönem geçiriyor. Pandemi nedeniyle İstanbul’a Anadolu’dan daha az esnafın geldiğini gözlemliyoruz. Düğünlerle ilgili Eylül ayında alınan ek kısıtlama kararları da takı satışlarına olumsuz yansıdı. 2021 yılı ile ilgili tahminde bulunmak çok zor.”