SEKTÖR > ”SY diye yazılır Sürekli Yenilik ve Sedat Yüksel diye okunur”

”SY diye yazılır Sürekli Yenilik ve Sedat Yüksel diye okunur”

Hep yeni tasarımlar hep yeni tarzlar yakalamak için efor ortaya koyan Sedat Yüksel Kuyumculuk; fantezi bilezik denince öne çıkan markamız olmayı başarıyor.

Her yıl yüzlerce yeni bilezik modelini, satar mı satmaz mı düşüncesi içinde boğulmadan cesurca vitrinlere taşıyan, her gittiğinde kuyumcu dostunun masasına yeni modeller koyan Sedat Yüksek Kuyumculuk; yeni neslin bilezik takısından uzaklaşmasını başarıyla engelliyor. Sedat Yüksel imzalı bileziklerde çok özel tasarımlar ve çok farklı figürler görmek hiç sürpriz olmuyor. Artık bilezikler; her yaş grubunun ilgisini çekiyor ve yastık altında, çekmecelerde karanlık noktalarda değil bileklerde, gün ışığının altında kısacası hayatın kenarında değil tam içinde oluyor.

Sedat Yüksel Kuyumculuk firma sahibi Sedat Yüksel; her yıl çok satılan ve beğenile bilezik modellerinde firmalarının hep tasarımlarının öne çıkmasının tesadüf olmadığını, yeni nesli yakalamak için radikal bir değişimin zamanının geldiğini söyledi.

Mesleğini büyük bir aşkla icra ettiğini vurgulayan Sedat Yüksel; “Netice itibariyle mesleğimize duyduğumuz aşk, üretim gücümüzü en üst limitlerde zorlama isteğimiz, böylesi sıradışı ve çarpıcı modellerin doğmasına yol açtı. Bileziğin yatırım kimliği ağırlıklı olarak gram altın ve sarrafiye altınlara kaydı. Bu gerçeği görmezden gelemeyiz. O yüzden artık bileziğin takı ve aksesuar kimliği daha fazla ön plana çıkmalıdır dedik. Ülkemiz çok genç bir nüfusa sahip. Yeni nesil bilezikten gittikçe uzaklaşıyor. Yeni modellerimizi üretirken, yeni nesli nasıl yakalarız ve tercih sebebi nasıl oluruz sorusunu sorduk. Önemli bir kapıyı açtığımızı, yeni bir miladı başlattığımızı düşünüyoruz” diye konuştu.

Yeni nesil bilezikleri son tüketiciye aktarma aşamasında kuyumcu dostlarına da önemli işler düştüğünü ve onların çok daha etkin anlatımlar ile yepyeni bilezikleri tanıtmaları gerektiğinin önemine vurgu yapan Yüksel; “kuyumcuların etkin satış yapabilmeleri, daralan pazarda müşterilerini ürünün göz alıcı tasarımı ve kalitesiyle ikna edebilmeleri için biz elimizden geleni yaptık. Bu aşamada kuyumcu dostlarımıza da önemli görevler düşüyor. Satışın yarısı ürünse yarısı da pazarlamadır” dedi.