Kuyumcuların bayramı bayram sonrası olacak
ÖZİŞÇİ Kuyumculuk; son dönemde piyasada yaşanan genel durgunluğu yepyeni tasarımlar hazırlamak adına fırsata çeviriyor. Firma yetkilileri; Kurban Bayramı sonrasında kuyum alışverişinde canlanma bekliyorlar.
Yılların deneyimli markası Özişçi Kuyumculuk; İstanbul Jewellery Show dönemini çok hareketli geçirmişti. Aldığı tüm siparişleri zamanında kuyumcu dostlarına teslim eden marka; son bir aydır kuyum alışverişinde düşen tempoyu yeni tasarımlara konsantre olmak için değerlendiriyor. Bu yıl yeni modellerinde bol bol fusion tekniği ile yapılacak takılara yer verecek olan tecrübeli marka; “Güzel Olan Kazansın” sloganını kullanıyor.
Sektörümüzün deneyimli kuyumcularından İbrahim Özişçi tarafından 33 yıl önce temelleri atılan Özişçi Kuyumculuk; ailenin ikinci kuşağı Onur Özişçi tarafından geleceğe başarıyla taşınıyor. Geniş ürün çeşitliliğiyle dikkat çeken Özişçi Kuyumculuk; şu an itibariyle tamamen Kurban Bayramı sonrasına odaklanmış durumda.
Firma sahibi Onur Özişçi; yoğun geçen İJS döneminin ardından şimdi kuyum üreticilerinin kuyumcu vitrinlerinin boşalmasını beklediğini, herkesin Kurban Bayramı sonrasında artacak düğünlerle birlikte kuyum alışverişinde temponun üst düzeye çıkacağını ön gördüklerini söyledi.
Altın fiyatlarının sabit kalmasının, aşağı yönlü bir dönem hareket etmesinin kuyum alışverişine olumsuz yansıdığını, son yıllarda altın fiyatları artışa geçtiğinde son tüketicinin daha fazla takıya yöneldiğini gözlemlediklerini kaydeden Onur Özişçi; “Piyasanın sakinliğe geçtiği dönemlerde hemen yeni tasarımlar için biz de masaya geçiyoruz. Her yıl ürün grubumuzda fusion tekniği ile üretilen takılara daha fazla yer ayırıyoruz. Bu yıl yine bileklik takı grubunun bir adım önde olduğunu ve hafif bilekliklere talebin sıcak olduğunu görüyoruz. Yılın ilk yarısını başarıyla tamamlayan firmamız, ikinci yarıdan da çok ümitli” diye konuştu.
Geçtiğimiz Anneler Günü ile ilgili açıklamada bulunan Özişçi; son yılların kuyum alışverişi açısından en zayıf Anneler Günü dönemini yaşadıklarını dile getirdi.
Onur Özişçi; markalarının dolaylı yoldan özellikle Avrupa’ya ihracat gerçekleştirdiğini ve makasın daralmasıyla birlikte yavaş yavaşta olsa yurtdışına yönelik takı talebinde artışların başladığını ifade etti.