SEKTÖR > Pırlantaya talep artıyor geçen yılın açıkları bir bir kapanıyor

Pırlantaya talep artıyor geçen yılın açıkları bir bir kapanıyor

Pandemi süreci devam ediyor aynı zamanda artık günlük yaşamsal ihtiyaçlara da ara verilmeyen bir dönem yaşıyoruz. Vaka sayıları hayatımızın bir parçası oldu. Gerekli önlemleri alarak, normal hayata devam etmek mecburiyetindeyiz. Haziran ayı ile birlikte normalleşme adımları atıldı. Bu yaz geçen yılın ertelenen talepleri mücevher markalarımıza gelmeye başladı. Ekol Pırlanta; oldukça hareketli bir yaz mevsimi geçiriyor. Özellikle düğünlerde gelinlere mücevher set armağan edilmesinde bir artış var. Ekol Pırlanta; Haziran, Temmuz ve Ağustos ayını beklentisinin üstünde olumlu bir şekilde tamamlayarak, yılın ikinci yarısına oldukça ümitli giriş yapıyor. Özellikle ekonomik, hafif mücevher çeşitliliğiyle hem kuyumcu hem son tüketici Ekol Pırlanta’da aradığını kolaylıkla buluyor…

Sektörümüzün köklü markalarından Ekol Kuyumculuk; mücevherde yıllardır başarılı tasarımlar hayata geçirerek, birlikte çalıştığı kuyumcu dostlarının satış performanslarını hep yukarılara taşırıyor. Geniş ürün çeşitliliği ve her bütçeye hitap edebilme özelliğiyle yeni normalleşme sürecinde, yaz mevsiminde oldukça hareketli günler geçirdi. Ekol Pırlanta Toptan Satış Mağaza Sorumlusu Taşkın Açılan; beklentilerinin üstünde, olumlu bir şekilde yaz mevsimi geçirdiklerini, özellikle düğün, nişan ve evlilik tekliflerinin artmasıyla mücevhere artan bir ilgi oluştuğunu söyledi.

Pırlanta fiyatlarının uluslararası arenada geçen yılın değerleriyle aynı kaldığını belirten Taşkın Açılan; “Mücevher almanın en ideal zamanının içindeyiz. Ağırlıklı olarak 14 ayar altın üzerine yaptığımız mücevherlerimiz talep görüyor. Bu yıl baget kesim öne çıktı. Aynı zamanda set satışlarımız da oldukça iyi gidiyor” dedi.

Ekol Pırlanta; kendileriyle çalışan kuyumcu dostlarına butik (kupon) model tasarladığını ve hızla siparişlerini teslim ettiklerini kaydeden Açılan; “Şu anda stoklarımızı yenilemeye konsantre olduk. Her satılan modelimizin yerine yeni tarzlar ortaya koymaya özen gösteriyoruz. Ekonomik mücevher ürün grubumuzu geliştirmeye devam ediyoruz. Orta ve üst segmente hitap eden daha pahalı ürünlerimiz de talep görüyor. Her ay mutlaka onlarca yeni modelimiz vitrinde yerini alıyor” diyerek açıklamasını noktaladı.