SEKTÖR > Amor mücevherleri görünen güzelliğinin haricinde içinde yüksek oranda güven barındırıyor

Amor mücevherleri görünen güzelliğinin haricinde içinde yüksek oranda güven barındırıyor

Mücevher kullanımı artıyor aynı zamanda mücevher satan firma sayısında da ciddi artışlar gözlemleniyor. Mücevher işi her şeyden önce karşılıklı güvene dayanıyor. Sektörümüzün önde gelen mücevher markalarından “Amor”; sadece yüksek kaliteli bir ürün satmakla kalmıyor, müşterisiyle uzun soluklu, saygı ve sevgi çerçevesinde bir iletişim de kuruyor. Amor Pırlanta Genel Müdürü Timur Bozkurt; her geçen gün son tüketicinin gerek Amor’un online satış sitesine gerek ise çarşıda bulunan mağazalarına ilgilerinin arttığını, güven içinde mücevher almak isteyenlerin navigasyonunda Amor’un adresinin bir numarada yer aldığını ifade ediyor…

Kontrollü bir şekilde hem ülkemizde hem de yurtdışında büyümesini sürdüren Amor Pırlanta; bitmiş ürünleriyle, çıplak taşlarıyla, farklı kesimlere sahip mücevherleriyle yüksek güvenlikli ticaretine devam ediyor. Yurtdışından taş alımını titizlikle yapan Amor yöneticileri; Dünyanın en önemli pırlanta toptancılarından taşlarını seçiyor.

Amor Pırlanta Genel Müdürü Timur Bozkurt; Dünyanın önde gelen pırlanta toptancılarıyla çalıştıklarını, avantajlı ticaret yapmaya ve elde ettikleri avantajları müşterileri için sonuna kadar kullanmaya özen gösterdiklerini söyledi.

Yılda en az 3 kez Hindistan’ı ziyaret ettiklerini ve çıplak taş siparişlerini geçtikten sonra, İstanbul Altın Borsası üzerinden, taşlar ekstra kontrollerden geçerek Amor merkez ofisine geldiğini kaydeden Timur Bozkurt; “Yurtdışı temaslarımızda yıllardır iletişim halinde olduğumuz Dünya devi konumundaki firmalarla çalışıyoruz. Bizim işimizin olmazsa olmazı güvendir. Son dönemde sahte pırlanta sayısında artışlar gözlemleniyor. Bu yüzden hem sertifikalı taş almak hem de bildiğiniz ve güvendiğiniz birisiyle bu ticareti yapmak çok büyük önem teşkil ediyor” dedi.

Rotamız Avrupa…

Ortadoğu ve Arap pazarında Amor’un istikrarlı çalışmalarıyla, piyasada yakından tanınan bir marka kimliği elde ettiğini ve 2023 yılında Avrupa açılımlarını istikrarlı bir şekilde sürdürdüklerini kaydeden Timur Bozkurt; “2024 yılının sonuna kadar her iki Amor mücevherinden birisini ihraç etmeyi planlıyoruz. Yurtdışı fuarlara katılacağız. Eylül ayındaki Hongkong Jewellery Show bizim için büyük önem teşkil ediyor. Damla, markiz gibi her yerde kolaylıkla bulunmayan farklı kesime sahip taşları üzerinde barındıran mücevherlerimiz bu yaz büyük ilgi görüyor. Yurtiçinde hafif bir durağanlık var ama mücevher alan kişilerin artık daha büyük karatlı taşlara yöneldiklerini net bir şekilde gözlemliyoruz. Belki adet satışımız stabil kalıyor ama yüksek bütçeli mücevher satışlarımızda gözle görülür bir artış var” diye konuştu.