SEKTÖR > Yeni model çok ama trend yok

Yeni model çok ama trend yok

Her ay yüzlerce yeni takıyı mağazasında ve E Ticaret sitesinde sergileyen Özcan Gümüş; pandemi nedeniyle Dünya çapında trend olacak çizgilerinin ön plana çıkmamasına üzülüyor. Sosyal hayatın minimum seviyeye indiği günlerde, geniş kitleleri aynı tarza yönlendirmek kolay olmuyor. Yeni model yine çok ama trend yok….

Takı tasarımı alanında ülkemiz, son yıllarda önemli mesafeleri geride bıraktı. Hem altın hem mücevher hem de gümüş takı üreten firmalarımız birbirinden değerli tasarımcılarla çalışıyorlar. Gümüş takı ve gümüş mücevherin ülkemizdeki köklü markalarından biri olan Özcan Gümüş; ortalama her ay 200 yeni modeli vitrinine taşıyor. Kendi bünyesinde tasarım çalışmalarını gerçekleştiren Özcan Gümüş Genel Müdürü Sinan Araç; pandemi nedeniyle yeni tasarımların da eskisi gibi kolaylıkla öne çıkamadığını, pandemi krizinin trend olacak modellerin önünü tıkadığını söyledi.

Bugünlerde trend olacak ürünleri ortaya koymaktan ziyaden, piyasadan gelen taleplere göre yeni modelleri oluşturduklarını belirten Sinan Araç; “Şu anda bir ürünü ön plana çıkartacağımız ortama sahip değiliz. Şimdi, kısa sürede koşan ürün olarak tabir edilen, satış rakamları hemen yukarı çıkabilecek modellere ağırlık veriyoruz. Bizim tercihimiz bu olmayabilirdi. Markamız; gümüş takı grubunda her yıl önemli trendler ortaya koymuş ve Dünyanın çok farklı noktalarına bu trendleri taşımayı başarmıştı. Pandemi günlerinin ardından tekrar Özcan Gümüş trend takılarını sunacağız” diye konuştu.

Pandeminin etkisi hafifleyince alışverişte ciddi canlılık bekliyoruz…

Araç; pandeminin uluslararası boyutunun hız kesmesiyle insanların uzun süredir erteledikleri alışverişlerini büyük bir hızla tekrar gerçekleştireceklerini, psikolojisini düzeltmek isteyen, hastalığın seyrinin azalmasıyla umutlanan insanların alışveriş ile kendilerini şımartacaklarını, bu zaman geldiğinde de takı satışlarının üst seviyeye çıkacağına inandığını söyledi.