SEKTÖR > Yüzüklerin efendisi niye siz olmayasınız ki? “Makro Silver”

Yüzüklerin efendisi niye siz olmayasınız ki? “Makro Silver”

Çemberlitaş Tavuk Pazarı Sokak’ta yer alan Makro Silver; ülkemizin en geniş gümüş erkek yüzük koleksiyonuyla dikkat çekiyor. Yaklaşık 1000’e yakın modele ev sahipliği yapan Makro Silver; birbirinden farklı tarzlara sahip yüzükleriyle her yaş grubunun beğenisini yakalıyor. Gümüş erkek takısında moda nedir diyenlerin cevabı bu mağazada saklı…

Erkek gümüş takısı dendiğinde hemen akla gelen markalarımızdan biri olan Makro Silver; müşterisinin bir dediğini iki etmiyor. Her ay onlarca farklı tasarımı Çemberlitaş’ta yer alan mağazasına taşıyan tecrübeli marka; erkek gümüş takı Dünyasının parlayan yıldızı oluyor.

Mesut Eroğlu önderliğinde çalışmalarını yürüten Makro Silver; yılın ilk 8 ayında 200’den fazla yeni yüzük modelini müşterilerine sundu. Bu yılın yine en çok satan erkek gümüş yüzüklerinde Makro Silver isminin öne çıkması tesadüf değil.

Firma sahibi Mesut Eroğlu; ürün portföylerinde yer alan gümüş yüzüklerin büyük bir beğeni topladığını, profesyonel tasarımcılarla yaptıkları işbirliği ile erkek takısına yön veren bir duruş ortaya koyduklarını söyledi.

Erkek takı tasarımının ayrı bir uzmanlık gerektirdiğini kaydeden Mesut Eroğlu; “Dünyanın en yetenekli takı tasarımcısı bile erkek takı tasarımında zorlanabilir. Artık erkek takı tasarımında uzmanlaşma dönemi başladı. Türkiye’de az sayıda erkek takı tasarımcısı bulunuyor. Biz sahadaki bilgileri, müşterinin taleplerini ve son tüketicinin isteklerini tasarımcılara iletiyoruz. Sonrasında ortaya harika sonuçlar ortaya çıkıyor. Bu yıl en çok satan yüzük modelimiz diye bir kavram yok çünkü her bir modelimiz farklı coğrafyalarda çok satanlar kategorisinde yerini almış” diye konuştu.

Hem ülkemizin hem de Dünyanın farklı yerlerinde yer alan gümüş mağazaları, kuyumcular ile işbirliği yaptıklarını kaydeden Mesut Eroğlu; “Ülkemizde de Dünyanın farklı noktalarında da erkek takısı alanında çok fazla üretici bulunmuyor. En trend en güzel tasarımları yapmak için yoğun mesai harcıyoruz. Özellikle kolye, bileklik ve yüzük erkeklerin son dönemde yoğun ilgisini görüyor. Gümüş erkek takısı dendiği zaman sektörümüzün birçok ismi markamızı yakından tanıyor” diye konuştu.

Yeni neslin takı kullanımının gittikçe arttığını, Z kuşağı olarak tabir edilenlerin de takıya oldukça meraklı olduklarını kaydeden Eroğlu; sözlerini şöyle sürdürdü:

“Erkek takısı üretimi ve tasarımında uzman bir kadroyla, hem gençlerin hem de bütün Dünyadaki her yaş grubunun taleplerine yanıt vermeye çalışıyoruz. Ürünlerimizde, herkesin beğenesini kazanacağı değişik motif, figür, logo ve simgeler kullanıyoruz. Bazı modellerimizde doğal taşlar da kullanıyoruz. Z Kuşağının takıya olan ilgisinden dolayı memnunuz. Özellikle Z kuşağının genç erkekleri takıya bayanlar kadar ilgililer. Kendi tarzlarını net bir şekilde ortaya koymak istiyorlar. Özgüveni yüksek gençlerin farklı takı modelleriyle kendilerini ifade ettiğini gözlemliyoruz.”