SEKTÖR > Bazen sıradışı olmak için çizgi dışına çıkmak gerekir….

Bazen sıradışı olmak için çizgi dışına çıkmak gerekir….

Sedat Yüksel Usta; mesleğine duyduğu büyük aşkı yeni fantezi koleksiyonuna yansıttı.

22 ayar bilezikte, üstün teknoloji eşliğinde yıllardır başarılı çalışmalar ortaya koyan Sedat Yüksel Kuyumculuk; son yeni koleksiyon çalışmasında çok özel çizgi dışı tasarımlar yer verdi. Sedat Yüksel ve ekibinin hayal gücünün yansıdığı bu özel koleksiyon; kuyumcu vitrinlerinin en güzel yerlerinde yerini aldı. Sedat usta; bu tip yeni nesil bilezik üretiminde, atölyenin gücünü maksimum kullanmayı ve markalarının bilezik ürün grubunda en uç modelleri bile madene aktarabildiğini göstermeyi hedeflediklerini söyledi…

Bilezik üretiminde klasik çizgilerin dışına çıkmak ve vitrinlerde çarpıcı bir etki bırakan model ortaya koymak fikriyle yeni tarzlara ürün portföyünde yer veren Sedat Yüksel Kuyumculuk; bu yaz kuyumcu vitrinlerine renk katan birçok özel model taşıdı. Fantezi tarzında yapılan görkemli bilezikler bayanların dikkatini çekerek, mağazanın içine girmesine de vesile oluyor.

İlk aşamada bu tip özel bilezikleri yaparken mesleki hazlarını tatmin etmeyi planladıklarını ve kuyumcu vitrininde ‘göz avcısı’ olarak yer almasını hedeflediklerini belirten Sedat Yüksel; “Bir baktık ki bu ekstrem modellerin satış grafiği de iyi gidiyor. Bu modelleri tasarlarken çok yüksek satış rakamlarını hedeflememiştik ama özellikle yeni neslin bilezik takı grubundan yeni beklentiler içinde olduğunu biliyorduk. Yeni koleksiyonumuza hem gelen tepkilerden hem de satış rakamlarından oldukça memnunuz” diye konuştu.

Sedat Yüksel; yıllardır bilezik alanında her tür model üretimini cesaretle deneyen firmalarının, “fantezi” koleksiyonuyla çitayı bir adım yukarıya taşıdığını ve bu çalışmalarla mesleklerine duyduğu büyük aşkı, çizgi dışı tasarımlarla yansıtmak istediğini ifade ediyor.

Bu modellerin üretiminde amacının, tamamen dikkat çekme üzerine kurgulandığını belirten Yüksel, “Amacımız bu özel bileziklerimizle vitrinlere takılan gözlerin sayısını arttırmak ve bu gözlerin daha sonra kuyumcuya girmesini sağlamaktı. Bu bir görsel şovdur” dedi.

Bu tarz ürünlerin üstünde, yıl içinde popüler olan çizgileri de kullandıklarını kaydeden Yüksel; sözlerini şöyle sürdürdü:

“ Bugün itibariyle bilezik üreten birçok firma, en üst düzey teknik donanımlara sahipler. Artık markalar arasında, kalite farkından ziyade vizyon ve misyon farklılıkları ön plana çıkıyor. Çizgi dışı tasarımlarımızda teknolojiyi en üst düzeyde kullanmaya özen gösteriyoruz. Biz kuyumcu dostumuzun yüksek satış sirkülasyonlarını hedeflediğimiz gibi, onun vitrinine koyduğu, ön plana çıkan bazı özel bileziklere de sahip olmasını arzu ediyoruz. Mesleğimizden duyduğumuz hazın tek parametresi ticari başarı değildir. Bazen satış kaygısını ikinci plana atarak, sanatsal bir bakış açısıyla bu bileziklerimizi üretiyoruz.”