SEKTÖR > Onur Özişçi “Şeref Efendi Sokak adeta takıların podyumu oluyor. Burada her gün bir fuar günü…”

Onur Özişçi “Şeref Efendi Sokak adeta takıların podyumu oluyor. Burada her gün bir fuar günü…”

Sektörümüzün kalbinin attığını önemli noktalardan biri olarak kabul edilen Şeref Efendi Sokak; her yıl çok sayıda yeni markaya ev sahipliği yapıyor. İster Anadolu’dan ister yurtdışından gelen kuyumcular; bu önemli sokağa uğramadan, vitrinlere göz atmadan alışverişlerini tamamlamıyorlar. Şeref Efendi Sokağın ortasında yer alan ve renkli vitriniyle çok geniş ürün çeşitliliğiyle dikkat çeken Özişçi Kuyumculuk; yeni yıl ile birlikte başlayan kuyum alışveriş hareketliliğini yerinde gözlemliyor.

Onlarca markanın buluştuğu Şeref Efendi Sokak; Çemberlitaş semtinin önemli kuyum noktalarından birisi oluyor. Yaklaşık 7 ay önce bu önemli sokağa markasını taşıyan Özişçi Kuyumculuk; hem iş potansiyelini arttırdı hem de çok sayıda yeni alıcıyla tanışmış oldu.

Özişçi Kuyumculuk firma sahibi Onur Özişçi; Şeref Efendi Sokağın ününü öncesinde de bildiklerini, buraya geldiklerine bu sokağın gücünü yakından hissetme şansı bulduklarını, buranın adeta altın takılarını podyumu olduğunu ifade etti.

365 gün bir fuar alanı gibi olan bu önemli sokakta, sektörün önde gelen markalarının toptan satış mağazalarının bulunduğunu belirten Onur Özişçi; “Burada tatlı bir rekabet var. Rekabetin olduğu ortamda kalite çıtası da artıyor. Markamız bünyesinde hem 8 ayar hem 14 ayar takılar var. 14 ayar takı grubunda geniş ürün çeşitliliğiyle, tek adreste yüzlerce alternatif sunuyoruz. Yeni adresimiz ile ürün çeşitliliğini de arttırmış olduk” diye konuştu.

İstanbul fuarları öncesinde oluşacak yoğunluğu bildikleri için en yeni modellerini Mayıs fuar öncesi, vitrinlerine taşımaya başladıklarını belirten Onur Özişçi; “Buranın tarif edilemez bir havası ve tarihi kimliği var. Anadolu’dan gelen, kendi müşterimizin haricinde, birçok yeni müşteri adayı ile de tanışıyoruz. Altın fiyatlarında bu istikrarlı tablo devam ederse, yılın özellikle ikinci yarısında kuyum alışverişinin zirve noktaya çıkacağını tahmin ediyoruz” dedi.

Müşteri memnuniyetine çok büyük önem verdiklerini ve sıfır sıkıntı, sıfır hata maksimum müşteri memnuniyeti parolasıyla çalışmalarını sürdürdüklerini sözlerine ekleyen Özişçi; ortalama her hafta 50’den fazla yeni tasarımın mağazalarında satışa sunulduğunu dile getirdi.