SEKTÖR > “Nova Gold” Müşteri odaklı… Çözüm odaklı.. Yeni nesil kuyum üreticisi…

“Nova Gold” Müşteri odaklı… Çözüm odaklı.. Yeni nesil kuyum üreticisi…

“Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir” meşhur sözünü hepimiz biliyoruz. Ülkemizde son yıllarda kuyum üreticilerinin önemli bir kısmının, kuyumculara aracısız ürünlerini ulaştırdıklarını da gözlemliyoruz. Müşterilerinin taleplerini ilk elden dinleyen, hızla çözüme odaklanan, siparişlerini hemen atölyesinde madene aktaran Nova Gold gibi yeni nesil kuyum üreticisi, kuyumcunun iş hayatına büyük konfor katıyor.

Yeni yıla çok iyi bir başlangıç yapan, son derece başarılı Sevgililer Günü dönemini geriden bırakan Nova Gold; ülke genelinde hizmet sunduğu kuyumcuların ve bölgelerin sayısını arttırmaya devam ediyor. Yakın zaman içinde Samsun Artvin hattındaki kuyumculara da ürünlerini bizzat sunmaya hazırlanan Nova Gold; perakende kuyumcu müşterilerinin bir dediğini iki etmiyor ve yüzde yüz müşteri memnuniyeti ilkesiyle çalışmalarını yürütüyor.

Nova Gold firma sahibi Erdal Durukal; kuyumculuk sektörünün önemli değişimler yaşadığını, son tüketicinin isteklerini en iyi şekilde analiz eden, perakende kuyumcusunun satış performansını arttırmayı düşünen ve hızla taleplere cevap veren, dinamik yeni nesil kuyum üreticilerinin öne çıktığı bir döneme adım attığımızı söyledi.

Her geçen gün daha fazla kuyum üreticisinin aracısız bir şekilde perakende kuyumcusuna ürünlerini ulaştırmaya özen gösterdiğini vurgulayan Erdal Durukal; “Toprak harmanlandı ve yeni filizler ortaya çıktı. Bizim gibi yeni nesil kuyum üreticileri, ama kelimesini kullanmadan müşterilerinin taleplerine net ve hızlı yanıt veriyorlar. Yıllardır birilerinin vasıtasıyla ulaştığımız kuyumcu dostlarımızı ilk elden dinlemek ve isteklerine yanıt vermek iki taraf içinde en ideal sonuçları ortaya çıkarıyor” diye konuştu.

Esnek yapıya sahip olan dinamik kuyum üreticilerinin, kendi ürün portföyünde olmasa bile kuyumcunun talep ettiği ürünü hızla bir başka firmadan bulabildiğini, yeni nesil üreticilerin öncelikle var olan sorunu çözmeye odaklandığını kaydeden Durukal; açıklamasına şöyle devam ediyor:

“Yüksek altın fiyatlarının da etkisiyle, bugün itibariyle takıseverler marka olan altın takı alma isteğinden uzaklaştılar. Daha yüksek fiyatlara satılan tanınmış markadan ürün almak yerine daha uygun fiyatlı modellere yöneliyorlar. Biz sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanıyor ve kısa zamanda son tüketicinin markamızı tanımasını sağlıyoruz. Büyüdükçe hantallaşan, kuyumcu dostlarının isteklerine geç yanıt veren ve esnek üretim anlayışından uzak bir grup üretici yerini, önceliği gerçek anlamda müşterilerinin isteklerine yanıt vermek olan yeni nesil üreticiye bırakıyor.”