SEKTÖR > Takı tutkunları 23 yıl içinde So CHIC sevenlere dönüştü

Takı tutkunları 23 yıl içinde So CHIC sevenlere dönüştü

Altın, pırlanta, gümüş mücevherleri tek konseptte birleştiren ülkemizin ilk mağazalar zinciri olan So CHIC’in 23 yıldır başarı dolu karnesiyle hep yüz güldüren işlere imza atıyor. Ülke genelinde birçok farklı noktada 100’e yakın mağazası bulunan So CHIC her yıl istikrarlı büyümesini başarıyla sürdürüyor. So CHIC kalitesi ve güveni kavramını yıllar içinde oluşturan tecrübeli marka; bugüne kadar kendisiyle birlikte yola çıkan onlarca yatırımcının geleceğini aydınlattı.

Ülkemizin çok sayıda şehrinde ve KKTC’de mağazaları bulunan So CHIC; franchise sistemi ile büyümeye devam ediyor. Perakendeden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Duygu Pulatkan Acar; So CHIC’ın 23 yıllık kariyerinde en önemli birikiminin; aidiyet duygusu duyan ve markaya iyi günde kötü günde vefa sergileyen binlerce değerli müşterileri olduğunu söyledi.

So CHIC’ın ülkemizin en özel hediye markalarından biri olduğunu belirten Duygu P. Acar; “Kişinin özel gününde en güzel hatıra bırakmak için yola çıkan markamız, yıllar içinde binlerce kişinin en mutlu anında onların yanında oldu. Herkesin zevkine hitap eden geniş ürün çeşitliliği, herkesin bütçesine uyan binlerce model seçeneğiyle So CHIC; 23 yılda binlerce gönülde yer elde etti. Tüketicinin güven duyduğu So CHIC için müşteri memnuniyeti hep koşulsuz olarak devam etti. Sürekli vitrinlerini yenileyen ve So CHIC’a her geldiğinde başka bir So CHIC bulan tüketici; bir dediği iki olmayan So CHIC dostları, sadakatini bizden hiç esirgemedi” diye konuştu.

Yıllar içinde So CHIC’a yatırım yapan kişilerin de mutlu insanlar kervanında yerini aldığını kaydeden Duygu P. Acar; “Bazı So CHIC yatırımcıları birden fazla mağaza açtılar. Kontrolsüz büyümeye karşı duran, açıldığı yerde gerçek anlamda bir boşluğu doldurmaya özen gösteren So CHIC; yakın zaman içinde 100’üncü mağazasının kapısını aralayacak” dedi.

Yaya trafiğinin yoğun olduğu, şehrin öne çıkan AVM veya popüler caddesinde So CHIC mağazalarının açılmaya devam edeceğini sözlerine ekleyen Duygu P. Acar; açıklamasını şöyle noktaladı:

“So CHIC 23 yıl içinde çok geniş kitlelere ulaştı ve ülkemizin en çok tanınan mücevher mağazalar zincirlerinden biri oldu. Ulusal çapta ciddi reklam ve tanıtımlara devam ediyoruz, üstelik pazarlama faaliyetlerimiz bunlarla da sınırlı değil. So CHIC; hem pırlanta, hem altın hem de gümüş takılara aynı çatı altında yer veren tek ulusal marka olmaya devam ediyor. İster sektörümüzden olsun ister sektör dışından olsun işini aşkla yapacak, birbirinden şık tasarıma sahip mücevherleri satmaktan haz alacak yeni iş ortaklarımızla geleceğe emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz.”