SEKTÖR > “Jewelous Pırlanta” hem sanal hem gerçek alemde “göze” geliyor

“Jewelous Pırlanta” hem sanal hem gerçek alemde “göze” geliyor

Sektörümüzün genç ve dinamik mücevher markalarından biri olan Jewelous pırlanta; birbirinden kaliteli mücevherleriyle geniş kitlelerin dikkatini çekmeyi başarıyor. 1.5 yıldır sanal alemde önemli tanıtım çalışmalarına imza atan marka; www.jewelouspirlanta.com sitesiyle her ay ortalama 120 bin kişinin gözlerinde yer alıyor. Markasını ve ürünlerini detaylı bir şekilde tanıtan, sürekli güncellediği internet sitesi vasıtasıyla müşterileriyle etkin iletişim kuran Jewelous Pırlanta; ayrıca instagram ve Facebook sosyal paylaşım sitelerinde de oldukça aktif…

Ülke çapında 200’den fazla kuyumcunun vitrinlerinde yer bulan Jewelous Pırlanta; sanal alemde yaptığı başarılı tanıtım çalışmalarıyla son tüketicinin de hızla tanıdığı mücevher markaları arasında yer almaya başladı. www.jewelouspirlanta.com sitesi üzerinden online satış gerçekleştiren ve ürünlerini detaylı bir şekilde tanıtan marka; ülke genelinde çalıştığı kuyumculara, son tüketicinin hızla yakından tanıdığı bir kimlik ile geliyor.

“Mücevher kullanıcıları marka mücevher konusunda seçici davranıyorlar. Mücevher markasının en önemli önceliği karşı tarafa yüksek güven hissi sunmasıdır.” Bu sözlerin sahibi Jewelous Pırlanta firma sahibi Yusuf Bakırel; mücevher alımı öncesinde son tüketicinin internet üzerinden detaylı inceleme ve karşılaştırmalar yaptığını kaydeden Bakırel; sözlerini şöyle sürdürüyor:

“Biz sitemiz üzerinden online büyük satış rakamları elde etmeyi ana hedef olarak belirlemedik. Amacımız etkin tanıtımlar ile son tüketicinin talebini arttırmak ve mevcut markamızın satış noktalarına tüketiciyi yönlendirmek. Kadınların; takıya dokunmadan, onunla bir görsel iletişim kurmadan belirli rakamların üzerindeki takıları online satın almayı tercih etmediklerini görüyoruz. İnternet üzerinden her ay binlerce yeni alıcıyla ve muhtemel hedef kitlemizle buluşuyoruz. En yeni modellerimizi ilk olarak internet sitemizde paylaşıyor ve son tüketicinin tepkilerini kolaylıkla ölçümleyebiliyoruz. Kısa süre içinde tanınan ve bilinen mücevher markaları arasında Jewelous Pırlantanın da olmasını planlıyoruz. Kuyumcu dostlarımız, bilinen ve güven duyulan bir mücevher markasını çok daha kolay satabileceklerdir.”