Çok SAĞLAM hedefleri var
Sağlam Alyans iki yıl içinde Avrupa’da en çok satılan ilk beş alyans markası olmayı hedefliyor…
Avrupa’da hızla büyüme hedefiyle başarılı adımlar atan, son dönemde altın fiyat farklılığı ile birlikte her ihracatçı gibi büyük kayıplar yaşayan Sağlam Alyans; son aylardaki girişimiyle adeta tekrar fabrika ayarlarına dönüyor.
Başta Almanya olmak üzere birçok Avrupa ülkesindeki kuyumcuların alyans tercihlerinde öne çıkan Sağlam Alyans; ihracat çalışmalarında vites yükseltmeye devam ediyor. İstanbul Jewellery Show Ekim ayağına İVP’de bulunan atölyesinden katılan Sağlam Alyans; yurtdışından gelen alıcıları mekanında ağırladı.
Firma sahibi Abdurrahim Sağlam; Almanya’nın ardından Hollanda’daki kuyumcularla da çalışmaya başladıklarını, yüksek kaliteli ve özgün çizgilere sahip Sağlam Alyans modellerini yakından görenlerin sürekli markalarıyla yol almayı tercih ettiklerini söyledi.
İki yıl içinde Avrupa’da en çok tercih edilen 5 alyans markası arasına girmek gibi net bir hedef belirlediklerini kaydeden Abdurrahim Sağlam; “Her tarz alyans üretebilen atölyemiz, tecrübesi ve işini titizlikle icra etmesiyle belirlediğimiz büyüme hedefini yakalayacaktır. Artık her ay düzenli bir şekilde Avrupa’ya gidiyoruz. Kontrollü bir büyüme yapacağız. Bizimle bir kere çalışanın hep çalışmak istemesi tabi ki tesadüf değil” diye konuştu.
Yabancı müşterilerinin ürün siparişlerini en geç 2 gün içinde yerine ulaştırdığını ifade eden Abdurrahim Sağlam; “Esnek yapımız sayesinde çok hızlı üretim gerçekleştirerek siparişlerimizi müşterilerimize sunuyoruz. Mevcut makas ile ihracat yapmaya alışmaya başladık. Almanya’da çok sayıda Alman kökenli alyans üreticisi var. Onlarla kalite rekabeti yapıyoruz artı olarak ise fiyat avantajımızı sahaya yansıtıyoruz. Herşey istediğimiz gibi giderse sadece 2 yıl içinde, 10’uncu yaşımıza adım atarken, Avrupa’da Sağlam Alyansı tercih eden kuyumcu sayısının yüzlerce olacağını ön görüyoruz” diye konuştu.