SAĞLIK > Yüksek altın fiyatlarına karşın kuyumcunun can simidi Hollow Takılar oluyor…

Yüksek altın fiyatlarına karşın kuyumcunun can simidi Hollow Takılar oluyor…

Hollow Chain takı grubu; son yıllarda önemli bir yükseliş gösteriyor. Özellikle altın fiyatlarının artması, içi boş olan bu ürün grubunun daha fazla ön plana çıkmasını sağlıyor. Günümüzde altının gramı 2550 TL sınırını zorluyor. Yüksek altın fiyatları hem kuyumcunun hem de takı almak isteyenleri zor durumda bırakıyor. Takı grupları arasında görünümüne zıt olarak en hafif olan Hollow takılar, bir de bu alanda uzman ellerden çıkıyorsa hem satıcının hem de alıcının yüzünü güldürüyor. Kral Şakir Kuyumculuk; hollow takı grubunda öne çıkan markalarımızdan biri oldu. Türkiye’nin dört bir yanına Kral Şakir imzalı hollow takılar servis ediliyor.

Altın fiyatlarının önlenemez yükselişi, kuyum alışverişinde arzu edilen tempoya ulaşılmasını engelliyor. Kuyumcular; daha kolay satmak için hafif takılar arıyor. Hafif takılar dendiğinde ilk akla gelenler Hollow takılar oluyor. Hollow takıların önemli üreticilerinden Kral Şakir Kuyumculuk; bu yılın ilk yarısında ülke kuyumcularına bol bol içi boş takılar gönderdi. Firma sahibi Şakir Arslan; hollow takıların yılın özel günleri olan Yılbaşı, Sevgililer Günü ve Anneler Günü’nde, evlilik yıldönümünde, doğum gününde satış grafiğinin üst düzeye çıktığını, ayrıca son yıllarda düğünlerde de geline hollow set ve bilekliklerin hediye edildiğini ifade ediyor.

Hollow takıların hafifliği ile satın alan kişinin cebini fazla yormadığını, hediye olarak alanı da görkemli görüntüsüyle mutlu kıldığını kaydeden Şakir Arslan; “Ürettiğimiz takılarımızın bir bölümü aracılar vasıtasıyla Dünyanın farklı ülkelerine servis ediliyor. Bizim takı grubumuz her yaştan takıseveri mutlu ediyor. Bu yıl özellikle sade modellerin öne çıktığını gözlemledik. Taşlı ama sade çizgileri olan takılarımız daha fazla rağbet gördü” diye konuştu.

Hollow takı grubunda tek rakibimiz kendimiz…

Bir dönem hollow takı grubunda italyanların hakim olduğunu o günlerin artık geride kaldığını belirten Arslan; “Birçok İtalyan firmanın, fiyat avantajımızla rekabet edemediğini ve hollowdan çıkarak farklı takı gruplarının üretimine girdiğini görüyoruz. Sürekli yeni tasarımları hayata geçiriyoruz. Yurtiçinde ağırlıklı olarak bilekliklerimiz tercih ediliyor. Planlı, programlı ve kontrollü büyüme stratejimizle, işimizdeki tecrübeyi etkili bir şekilde rakamlara yansıtmayı hedefliyoruz.”