SEKTÖR > Son Tüketiciye İhracat Kalitesinde Takılar… Referansı Mutlu Müşteriler…

Son Tüketiciye İhracat Kalitesinde Takılar… Referansı Mutlu Müşteriler…

Yakın zaman önce sektörümüze merhaba diyen Bilun Gold; hem kuyumcuların hem de son tüketicinin gittikçe yakından tanıdığı bir marka haline geliyor. 14 ayar takı grubunda geniş ürün çeşitliliği, yüksek kalite standartları ve özgün çizgisiyle ön plana çıkan Bilun Gold; Birol Şenol ve Faruk Karakaş ortaklığının, tecrübesinin bir eseri olarak dikkat çekiyor…

Kuyumculuk mesleğine küçük yaşta başlayan, uzun yılları geride bırakan Birol Şenol ve Faruk Karakaş; son 5 yıldır kuyum sektöründe ortak çalışmalara imza atıyorlar. Yaklaşık 1 yıl önce kurdukları Bilun Gold ile sektörümüzde dikkat çeken ve yüksek kaliteli modelleriyle beğeni toplayan ikili; işinde uzman kadrosu, geniş ve ferah çalışma alanına sahip Kuyumcukent’te bulunan atölyelerinden hem yurtiçine hem de yurtdışına açılıyorlar.

Farsça Yarım Ay anlamına gelen Bilun ismiyle markalarını oluşturduklarını ve “Kalite Referanstır” sloganıyla, önceliği yüksek kaliteli üretime verdiklerini belirten firma ortağı Birol Şenol; “Markamız kısa sürede önemli mesafeler kat etti. Pandemi dönemine gelmemiz tabi ki bir şansızlık ama biz yine de özellikle Avrupa’ya başarılı ihracat çalışmaları yapmaya devam ediyoruz. www.bilungold.com markamızla da son tüketiciye takılarımızı sunuyoruz. Alyans hariç her tür 14 ayar takı çeşitliliğine sahip olan markamız, 20’den fazla ilimizde bulunan kuyumcu vitrinlerine girdi aynı zamanda 2 aydır son tüketici ile sanal alemde de buluşmaya başladı” diye konuştu.

Firmanın bir diğer ortağı Faruk Karakaş; ülkemizin önde gelen toptancılarının Bilun Gold ürünlerini tercih ettiğini ve 8 ayardan 22 ayara kadar tüm takı modellerinin farklı ayarlarda üretilebildiğini açıklayarak, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Değerli ortağım Birol’un üretim alanındaki tecrübesi ve benim pazarlama alanındaki tecrübem güzel bir karma oluşturdu. İşinin ehli bir kadroya sahibiz ve yüksek kaliteden sıfır taviz veren bir anlayışla üretim gerçekleştiriyoruz. Tasarım çizgimizi, hem kendi içimizde hem de dışarıdan profesyonel tasarımcıların bakış açılarıyla oluşturuyoruz. Son dönemde E Ticaret alanında yeni açılımlar gözlemliyoruz. Pandemiyle birlikte, insanlar evlerinden çıkmadan alışveriş yapmak istiyorlar. Son tüketicinin değişen eğilimlerini de göz önüne alarak, sanal aleme önemli yatırımlar yaptık. Bilun Gold, hem son tüketiciye hem de kuyumcuya çok iyi gelecek.”