SEKTÖR > Mücevherde A’dan Z’ye aradıklarınız “Amor” mağazasında

Mücevherde A’dan Z’ye aradıklarınız “Amor” mağazasında

“Amor Pırlanta” Fuara Sektörün Kalbinden Katılıyor

Farklı taş kesimlerine sahip mücevherler görmek isteyenler, çıplak taşta alternatif arayanların fuar zamanı adresi Şeref Efendi Sokak’ta Amor Mağazası olacak. Amor Pırlanta; fuar döneminde mağazasında en yeni tasarımlarını sektör mensuplarına sunacak…

Sektörümüzün hızla gelişen ve ihracat alanında önemli başarılara imza atan markası Amor Pırlanta; İstanbul Jewelery Show’a Çemberlitaş Şeref Efendi Sokak’ta bulunan mağazasından katılacak. Geniş ve avantajlı fiyatlara sahip taş stokuyla, farklı kesim, sıradışı çizgileriyle bitmiş mücevherleriyle Amor; fuar için İstanbul’a gelen yerli ve yabancı alıcıların yüzünü güldürecek.

Hongkong fuarının ertelenmesiyle birlikte herkes için İJS heyecanı sektörümüzde en üst düzeye çıktı. Birçok firmamız İJS Mart ayağının heyecanını Çarşıda bulunan şık mağazalarında yaşamaya hazırlanıyor. Bu markalarımızdan birisi de Amor Pırlanta oluyor. Değerli taş eksperi ve firma ortağı Mustafa Ensari; Amor Pırlanta’nın fuara katılıyormuş gibi sıkı bir hazırlık dönemini geride bıraktığını, fuar kapsamında İstanbul’a gelecek olanlara Nuruosmaniye, Şeref Efendi Sokak’ta bulunan mağazalarında çok sayıda yeniliği sunacaklarını söyledi.

Fuar döneminde taş stoklarının en kuvvetli hale geldiğini, birçok yeni tasarımı ilk kez İJS Mart takvimine paralel tanıtacaklarını kaydeden Mustafa Ensari; “Hongkong fuarının virüs salgını nedeniyle iptal edilmesinin İJS’ye olumlu yansıyacağını düşünüyorum. İJS Mart fuarına, fuar alanında istediğimiz lokasyonu bulamadığımız için katılmıyoruz. Amor’un şık ve ferah mağazasına uğramadan, yeni tasarımlarımızı, kelepçe gibi farklı takı gruplarındaki mücevherlerimizi görmeden İstanbul’dan ayrılmak yazık olur diyorum” şeklinde açıklamada bulundu.

Fantezi taş kesimlerine sahip, yeni mücevherlerin büyük ilgi toplayacağının altını çizen Ensari; mücevher kullanıcısının değişen profilini ve farklı isteklerini AR-GE çalışmalarında masaya yatırdıklarını, son tüketicinin nabzını yakından tutmalarının avantajını kuyumcu dostlarına cömertçe sunacaklarını dile getirdi.