“AMOR Mağazası” güvenli mücevherin gerçek adresi..
Mücevher kullanımı artıyor aynı zamanda mücevher satan firma sayısında da ciddi artışlar gözlemleniyor. Mücevher işi her şeyden önce karşılıklı güvene dayanıyor. Sektörümüzün önde gelen mücevher markalarından “Amor”; sadece yüksek kaliteli bir ürün satmakla kalmıyor, müşterisiyle uzun soluklu, saygı ve sevgi çerçevesinde bir iletişim de kuruyor. Birçok mağaza uluslararası sertifika eşliğinde ürünlerini satarken, Amor müşterilerinin çoğu, üründe Amor imzası bulunmasını yeterli kabul ediyor. Çünkü Amor diye yazılır “Güven” diye okunur….
Kontrollü bir şekilde hem ülkemizde hem de yurtdışında büyümesini sürdüren Amor Pırlanta; bitmiş ürünlerinde ve çıplak taşlarında, en ufak bir riske bile izin vermeden ticari hayatını devam ettiriyor. Yılda 3’kez Hindistan’a giden ve Dünyanın en önemli pırlanta toptancılarından taşlarını seçen Amor; alırken elde ettiği kazancı müşterilerine bol bol sunuyor.
Amor Pırlanta Genel Müdürü Ergün Bayram; Dünyanın önde gelen ilk beş pırlanta toptancısıyla çalıştıklarını, avantajlı ticaret yapmaya ve elde ettikleri avantajları müşterileri için sonuna kadar kullanmaya özen gösterdiklerini söyledi.
Yılda en az 3 kez Hindistan’ı ziyaret ettiklerini ve çıplak taş siparişlerini geçtikten sonra, İstanbul Altın Borsası üzerinden, taşlar ekstra kontrollerden geçerek Amor merkez ofisine geldiğini kaydeden Ergün Bayram; “Amor Pırlanta İstanbul Altın Borsası üyesi olarak, KDV avantajını alım yaparken ve satışta başarıyla kullanıyor. Yurtdışı temaslarımızda yıllardır iletişim halinde olduğumuz Dünya devi konumundaki firmalarla çalışıyoruz. Bizim işimizin olmazsa olmazı güvendir. Son dönemde sahte pırlanta sayısında artışlar gözlemleniyor. Bu yüzden hem sertifikalı taş almak hem de bildiğiniz ve güvendiğiniz birisiyle bu ticareti yapmak çok büyük önem teşkil ediyor. Döviz kuru geçtiğimiz yıl çok az yükseldi. Mücevher için iyi bir yıl geçirdik. 2020 yılının çok daha iyi geçeceğine inanıyoruz” diye konuştu.
Rotamız Avrupa…
Ortadoğu ve Arap pazarında Amor’un istikrarlı çalışmalarıyla, piyasada yakından tanınan bir marka kimliği elde ettiğini ve 2020 yılında Avrupa’da aynı şekilde büyümeyi planladıklarını kaydeden Ergün Bayram; “İsviçre, Hollanda ve Romanya’da bayilerimiz var. Avrupa’da başta İngiltere olmak üzere, hızla giriş yapmamız gereken adresler var. Avrupalı mücevher satıcıları bizimle tanışmak istiyor. 2020; markamızın Avrupa açılım yılı olacak” dedi.