SEKTÖR > En İyisini Yapmak Onun Genlerinde Var….. Pırlantaya Değer Katan Jewelous 2 Yaşında

En İyisini Yapmak Onun Genlerinde Var….. Pırlantaya Değer Katan Jewelous 2 Yaşında

Sektörümüzün tecrübeli isimlerinden Aziz Bakırel ve kardeşi Yakup Bakırel’in kurduğu Bakırel Kuyumculuk çalışmalarına tüm hızıyla devam ederken, markanın ikinci kuşağı olan Yusuf Bakırel; mücevher ürün grubuna giriş yaparak, kendi yol haritasını çizmeye başladı. Yaklaşık 2 yıl önce kurduğu Jewelous markasıyla; hem yurtiçinde hem de yurtiçinde önemli sayıda müşteri elde eden Yusuf Bakırel; küçük yaşta adım attığı mesleğinde hep en iyisini yapmaya kodlanmış bir şekilde, geleceğe emin adımlarla ilerliyor…

Şeref Efendi Sokan Altun Center girişinde yer alan Jewelous Pırlanta; kısa süre içinde hem son tüketicinin hem de kuyumcuların radarına girdi. Tüm üretimini kendi içinde gerçekleştiren, profesyonel tasarımcılarla işbirliği yapan genç marka Jewelous; pandemi döneminde iş temposunu kaybetmeden yükselişine devam etti.

Bakırel ailesinin 2. kuşağını temsil eden Yusuf Bakırel; kendilerine has özel bir kalite eşliğinde, hata payını nerdeyse ortadan kaldıracak şekilde mücevherlerini oluşturduklarını, Türkiye’de geniş bir coğrafyada Jewelous imzalı mücevherlerin satışa sunulduğunu söylüyor.

Markalarının isminin İngilizce okunuşunda “Kıskanılan” anlamına geldiğini ve kıskanılan, yüksek kaliteli mücevherler ortaya koymak için yola çıktıklarını kaydeden Yusuf Bakırel; “Ben Bakırel ailesinin altın takı alanındaki başarısını, mücevher alanına da yaymak ve bu parkurda yol almak istedim. Markamızı kuralı henüz 2 yıl oldu. Geçen kısa sürede, hedeflerimize paralel güzel sonuçlar elde ediyoruz. Her tür takı grubunda üretim yapıyoruz. Tüm üretimimizi kendi atölyemizde, işinin ehli kadromuzla gerçekleştiriyoruz. Ağırlıklı olarak bitmiş ürünlerimiz bulunuyor ama aynı zamanda isteyen müşterilerimize çıplak taş sunumu da yapıyoruz” diye konuştu.

www.jewelouspirlanta.com sitesinden ürünlerini son tüketiciye sunduklarını, herkesin yakından takip ettiği online alışveriş portallarında ürünlerinin satıldığını kaydeden Bakırel; sözlerini şöyle sürdürdü:

“Pandemi öncesi üretimimizin %40’ını ihraç ediyorduk. Avrupa ve Amerika bizim ana pazarımız. Pandeminin etkisini kaybetmesiyle tekrar ihracattaki güçlü konumumuza geri döneceğiz. Firmamız Altın borsası üyesidir. Tüm taşlarımız, uluslararası sertifikalandırma kuruluşları tarafından kontrol ediliyor. “Pırlantaya değer katan marka” olma parolamız var. İşimizi çok severek yapıyoruz. Yılın son çeyreğinin daha güzel geçeceğine inanıyorum. Altın fiyatlarının aşırı değer kazanmasıyla birlikte altın takı ile mücevher arasındaki makas daralmaya devam ediyor. Bu durumun mücevher lehine az da olsa avantaj teşkil edeceğini düşünüyorum.”